Weekendje Echten/Zwolle

We waren uitgenodigd voor een bruiloft van vrienden vlakbij Echten. Amy was op dat moment nog geen twee maanden oud, dus besloten we om haar mee te nemen. We boekten een hotel in Echten voor twee nachten en plakten er nog een dagje Zwolle nadien aan vast! Het is geen heel uitgebreid verslag, maar we vonden het toch leuk om jullie even mee te nemen!

Donderdag

We vertrokken donderdagmiddag richting Echten, daar waar we ons hotel hadden geboekt. De bruiloft begon de volgende dag al om 10:30, op zo'n 10 minuten rijden van Echten. Helaas door een ongeluk kwamen we een uur later aan dan gepland. Het inchecken verliep vlot en de kamer zag er prima uit. Voor Amy stond er een campingbedje klaar! We sliepen in hotel Boschzicht. Na even bijgekomen te hebben van de reis, schoven we aan een tafel in het restaurant bij het hotel. Inmiddels was het half zeven en hadden we geen zin meer om iets anders op te zoeken. Maar van het eten ben ik volledig vergeten foto's te maken, het smaakte erg goed!

Na het eten hebben we nog een rondje gelopen en kwamen we langs nieuwsgierige koeien! Timo probeerde ze dichterbij te krijgen, maar ze bleven toch op een veilige afstand. Ze vonden Timo wel heel erg interessant! Je kan hier heerlijk rustig wandelen, we vonden het jammer dat we eigenlijk maar zo kort bleven..

Vrijdag

We begonnen met een goed ontbijt! Aangezien Amy altijd vrij vroeg wakker is, hadden we nog wat tijd over en kwam een vriendin uit Zwolle even langs om bij te kletsen en Amy te zien. Rond kwart over tien namen we afscheid en gingen we op weg naar de bruiloft.

De bruiloft werd gehouden bij de ouders van de bruid, die een heel mooi huis met een flink stuk grond erbij hebben. Er was een grote tent opgezet. Ondanks het wat mindere weer was het een geslaagde dag!

De ouders van Timo waren ook uitgenodigd voor de kerkdienst en aansluitend de receptie en kwamen vrijdagmiddag aan. Na de receptie namen zij Amy mee en konden wij genieten van een avond gezelligheid, zonder op Amy te letten. Maar toch waren wij 's avonds al snel moe en redelijk op tijd teruggegaan naar het hotel. Daar vonden we Amy heerlijk slapend aan en doken wij ook snel ons bed in. Amy sliep trouwens in het hotel prima en hield eigenlijk precies hetzelfde ritme aan als thuis, dat was heel erg fijn! Misschien dat we nu van de zomer toch nog een weekje weg gaan?

Zaterdag

Na weer een heerlijk ontbijt zijn we rond half 11 vertrokken richting Zwolle. We begonnen op de grote markt en hebben daar lekker rondgesnuffeld in diverse winkels.

Daarna hebben we lekker geluncht bij Bar&Brood, daar kreeg Amy ook een lekkere fles van Timo, die er maar al te goed in ging! We namen beide een broodje Carpaccio.

We liepen een deel van de stadswandeling en eindigden in de Primark. Daar scoorden we nog wat leuke dingen voor Amy. Op de markt kochten we bij een broodkraam een lekker brood en ploften we nog even neer op een terras.

Amy had het ook erg naar haar zin en zat heel veel te lachen in de wagen, dat heeft ze nu sinds een weekje echt ontdekt. Vooral als we aan het wandelen zijn, en ze slaapt niet, is ze soms hele tijd aan het lachen, heel schattig! Een groot deel van de tijd hingen we boven de wagen en te kijken naar Amy!

Zwolle is zeker een aanrader! Het was voor ons maar kort dat we in Zwolle waren, maar we gaan zeker nog eens terug!