Een kijkje in mijn keuken #week21

Een heerlijke en bijzondere week achter de rug! Zo heb ik mijn ontslag in gediend.. ! En een lekker lang weekend door Hemelvaart, op terras gezeten, nog een etentje en weer genoten van het prachtige weer!

Zondag

Genoten van het lekkere weer en erg weinig uitgevoerd. Nog wat gebakken wat uiteindelijk de naam 'steen' kreeg, het was dus geen groot succes. En ik heb er ook geen foto's van gemaakt.

Maandag

Weer eens genieten van pasta met gegrilde kip! Dit blijft een topper! Met als toetje de 'super snelle trifle'

Dinsdag

Het is inmiddels weer rabarber tijd en overal zie ik weer lekkere gerechten ermee voorbij komen. Ik maakte de versie van mijn moeder, met aardbeien! Lekker met aardappelen en vlees. Ik had geen tijd om foto's te maken, maar het recept houden jullie te goed :).

Woensdag

De familie Donze bleef eten! Het is namelijk 's avonds Ajax en dat wordt super trouw gevolgd. We aten kipkapsalon. Het recept komt van lekker en simpel, via deze link ga je naar het recept.

Donderdag

Hemelvaart! Dat betekend weer een extra dag vrij en ze gaven ook nog eens heerlijk weer af! 's Ochtends een kerkdienst bezocht en 's middags een mooie ronde van 14 km gewandeld. Tegen het einde van de middag de Giro bekeken en 's Avonds een terrasje gepakt en daar meteen een hapje gegeten. We namen allebei 'Livar varken' bij Café de Vriendschap, het was wel lekker, maar niet echt bijzonder.

Vrijdag

Weer zo'n prachtige dag! Al een paar weken geleden hadden wij onszelf voorgenomen om dit weekend Decatlon in Antwerpen te bezoeken en flink wat inkopen te doen, met name richting mijn vakantie naar Spanje en voor het wielrennen. Rond 9 uur 's ochtends weggereden richting Antwerpen. 's Middags wilden we eigenlijk doorrijden naar Oostende, maar gezien het mooie weer was het erg druk onderweg en zijn we ergens afgeslagen en naar bij 'Drongengoed' een wandeling gemaakt. 's Avonds een etentje ter ere van een 55-jaar huwelijksjubileum van Opa en Oma Donze!

Zaterdag

Het zou weer een prachtige dag worden en ook erg warm. Maar ik wilde heel graag nog eens op mijn wielrenfiets stappen en Timo ging mountainbiken. We zijn om 8 uur 's ochtends gaan fietsen. Om half 11 stonden we alweer op De Dam in Middelburg voor een familiereünie. We zijn daar wezen koffie drinken en vervolgens nog even door de stad gewandeld. 's Middags de Giro gevolgd en 's avonds makkelijk frietjes gegeten en uitgerust van de actieve dagen!

Daarnaast heb ik aflopen week mijn ontslag ingediend bij Accon avm. Het was de bedoeling dat ik meer vanuit kantoor Zierikzee zou gaan werken en dat zag ik gezien mijn huidige reistijd (5 minuten lopen) niet zo zitten. Daarnaast ben ik verplicht een intentie tot studeren toe te zeggen, maar ook dat was ik eigenlijk niet van plan. Toen ik iemand tegen kwam die nog naar een extra personeelslid op zoek was, heb ik niet lang hoeven twijfelen en de knoop snel doorgehakt! Ik ga per 1 juli aan de slag als assistent accountant bij Bedrijfsadvies Zeeland. Mijn collega's ga ik zeker missen en het voelt wel een beetje dubbel, maar al met al heb ik er erg veel zinin!

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

Deze vind je denk ik ook leuk:

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

Neal Caffrey (dinsdag, 30 mei 2017 21:39)